Известие

Collapse
No announcement yet.

къде ми е буксата за диагностика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • къде ми е буксата за диагностика

    здравеите .Знаели някои каде ми е буксата за диагностика . алфата е 146 2000ти.и дали кабела е саштия като на 147та.кабела на 147 за диагностика е като евро букса и е с поне 10 кабела и на него му се включва под таблото при бушоните,а пък при мен на това място нама тъкава букса

  • #2
    Буксата е в коша на двигателя, откъм десния ботуш. 3-пинова е и няма нищо общо с тази на 147-цата.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Буксите на 156,166,147 и нагоре са OBDII и са 16pin-ови.Кабелити за диагностика изглеждат горе-долу така http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html , а за твоята ти трябва ето този преходник http://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD...ahranvane.html
      Колегата tonov вече ти е обяснил къде е.
      Ако искаш да научиш повече, прочети това http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...F1%F2%E8%EA%E0
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        екуто

        Да не объркаш тази за АБС-а откъм левия ботуш

        ако е TI без Файслифт
        ЕКУто e Bosch motronic m2.10.03

        ако е вътрешен фейслифт
        ЕКУто е Bosch motronic m2.10.04

        Поздрави
        sigpic
        Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
        FIAT TIPO 1.6 DOHC

        Comment


        • #5
          Здравейте ,колеги!
          Имам сходен проблем с колегата и да не отварем нова тема пиша тук.
          Закупих си от склад66 http://sklad66.com/cms/FiatECUScan-KKL.html и преходник http://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD...ahranvane.html.
          Не успявам да осъществя връзка с компютъра и АБС.
          Автомобила е 146-1.4-тс-98г.
          Според тази таблица неби трябвало да модифицирам кабела.
          На десния ботуш трябва да е буксата за диагностика ,а на левия за АБС.
          Притеснява ме,че на десния буксата е 3пинова,а има само два проводника.
          С други автомобили от ''семейството'' нямам възможност да пробвам.С фолксваген функционира.
          Имам снимки на буксите и кабела в албума.
          Къде бъркам?Ако можете помогнете.Благодаря предварително!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ivanmihov Покажи съобщение
            Здравейте ,колеги!
            Имам сходен проблем с колегата и да не отварем нова тема пиша тук.
            Закупих си от склад66 http://sklad66.com/cms/FiatECUScan-KKL.html и преходник http://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD...ahranvane.html.
            Не успявам да осъществя връзка с компютъра и АБС.
            Автомобила е 146-1.4-тс-98г.
            Според тази таблица неби трябвало да модифицирам кабела.
            На десния ботуш трябва да е буксата за диагностика ,а на левия за АБС.
            Притеснява ме,че на десния буксата е 3пинова,а има само два проводника.
            С други автомобили от ''семейството'' нямам възможност да пробвам.С фолксваген функционира.
            Имам снимки на буксите и кабела в албума.
            Къде бъркам?Ако можете помогнете.Благодаря предварително!
            Качил съм ти два PDF-фа, в които са дадени твоите букси и OBDII буксата.
            Виж по цвят коя ти е К линията и дали отива на пин 7 на OBDII буксата и подай 12V на пин 16 от OBDII буксата, както и зимя(-) на пин 4 или 5 от OBDII буксата.
            По същия начин се вързва и ABS-а.
            Комуникацията с този интерфейс е по К-линия, а тя е на пин 7 на OBDII буксата. Другите пинове са захранване на интерфейса.
            Ако не си разбрал нещо, питай конкретно.
            Ако интерфейсът е захранен, ще свети индикацията му и ако си улучил К-линията и настройките са ти верни, трябва да стане.
            Attached Files
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment

            Working...
            X